- Waar vind ik mijn logingegevens voor het klantenpanel?
- Waar vind ik de verhuiscode van mijn domeinnaam?
- Waar kan ik mijn adres of contactgegevens aanpassen?
- Hoe kan ik inloggen in mijn hosting controlpanel?
- Hoe stel ik 2FA in op mijn klantenpanel?
- Hoe kan ik de nameservers van mijn domein aanpassen?
- Ik mis een factuur, waar kan ik die downloaden?
- Hoe stel ik automatische incasso in?
- Waar vind ik mijn tickets?
- Hoe kan ik mijn diensten opzeggen?
Waar kan ik mijn adres of contactgegevens aanpassen?
Ga in het klantenpanel naar ‘Mijn account’ en klik hier op ‘Algemene gegevens’, hier kan je je gegevens aanpassen.
Als je afwijkende facturatiegegevens hebt kan je die bij ‘Facturatie gegevens’ aanpassen. Zijn de gegevens hetzelfde als de algemene gegevens? Dan hoef je dit niet apart in te vullen.
Let op! Als je deze gegevens wijzigt: vergeet niet de WHOIS gegevens van je domeinen aan te passen. Dit doe je door naar ‘Diensten’ te gaan en op ‘Domeinnamen’ te klikken. Klik op het domein waar je de gegevens van wilt wijzigen en klik op ‘Contactgegevens wijzigen’.
Hoe kan ik inloggen in mijn hosting controlpanel?
Klik in het klantenpanel op ‘Hostingaccounts’ en selecteer het hostingpakket waarop je wilt inloggen. Je ziet nu een knop verschijnen zoals in onderstaande screenshot. Klik hierop en je wordt doorgeleid naar het controlpanel (DirectAdmin of Plesk).
Hoe kan ik de nameservers van mijn domein aanpassen?
Klik in het klantenpanel rechtsboven op domeinnaam (of bij diensten -> Domeinnamen), klik dan de domeinnaam aan waarvan je de nameservers wilt wijzigen. Hier zie je een knop ‘Nameservers wijzigen’ staan, klik deze aan en wijzig zelf de nameservers.
Ik mis een factuur, waar kan ik die downloaden?
In het klantenpanel in het menu ‘Facturatie’ vind je een button ‘Facturen’, hier zie je alle facturen die je van ons eerder per mail hebt ontvangen. Je kunt hier facturen downloaden en facturen die nog open staan online betalen.
Hoe stel ik automatische incasso in?
Je kunt in het klantenpanel bij ‘Mijn account’ naar ‘Betaalgegevens’, je kunt hier je bankgegevens invullen om de facturen automatisch te laten incasseren.
Waar vind ik mijn tickets?
In het klantenpanel vind je onder tabblad ‘Helpdesk’ al je lopende en gesloten tickets. Je kunt hier ook een nieuw ticket aanmaken.
Hoe zeg ik mijn diensten op?
Je kunt in het klantenpanel naar ‘Diensten’ gaan. Selecteer de dienst die je wilt opzeggen en dan op de link ‘Dienst opzeggen’ rechts bovenin je scherm.
Als je op ‘Dienst opzeggen’ hebt geklikt krijg je de bevestiging om de dienst op te zeggen, vul de reden en je wachtwoord in en klik op ‘opzeggen’
Je dienst is nu opgezegd per einde looptijd. Mocht je dit ongedaan willen maken, maak dan een ticket aan in sectie ‘Helpdesk’ in je klantenpanel.
Wist je dat…?
Een aantal belangrijke functies die je in het klantenpanel beschikbaar hebt vind je ook in de mobiele Just Host app.
Geef een reactie