Ik kan niet meer inloggen?

  • 197
  • 3929

Gepubliceerd: door Reageer,
Laatst bewerkt op: 18 november 2021
Geplaatst in: ,

Je kunt niet meer inloggen in het klantenpanel?

Ga naar je klantenpanel en klik op wachtwoord vergeten, je ziet dan het volgende scherm:

wachtwoord vergeten klantenpanel

Vul je gebruikersnaam en je e-mailadres in. Je gebruikersnaam is je klantnummer, je vindt dit onder andere terug op je facturen.

Je kunt niet meer inloggen in je controlpanel?

Er kunnen meerdere oorzaken zijn:

  1. Je IP-adres is geblokkeerd: kijk of je wel kunt inloggen met een apparaat dat verbinding maakt met 3G/4G. Als dat het geval is: bezoek met de verbinding (bv je computer op WiFi) waarmee je niet kunt inloggen de URL watzijnmijnips.nl en laat ons weten wat je IP-adres is zodat we je kunnen deblokkeren.
  2. Je login/wachtwoord combinatie is onjuist. Weet je je logingegevens niet meer, plaats een ticket in het klantenpanel en we sturen je nieuwe logingegevens.
  3. Soms lukt inloggen in de ene browser wel en in de andere niet. Check voor de zekerheid of je wel kunt inloggen in een andere browser.
Was dit artikel nuttig?

Gerelateerde berichten

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Download de app!

Laatste nieuws, domeinzoeker, bestellen en tickets vind je in de mobiele Just Host app.

Just Host App iOS
Just Host App Android

Klanten op Twitter