Je kunt niet meer inloggen in het klantenpanel?
Ga naar je klantenpanel en klik op wachtwoord vergeten, je ziet dan het volgende scherm:
Vul je gebruikersnaam en je e-mailadres in. Je gebruikersnaam is je klantnummer, je vindt dit onder andere terug op je facturen.
Je kunt niet meer inloggen in je controlpanel?
Er kunnen meerdere oorzaken zijn:
- Je IP-adres is geblokkeerd: kijk of je wel kunt inloggen met een apparaat dat verbinding maakt met 3G/4G. Als dat het geval is: bezoek met de verbinding (bv je computer op WiFi) waarmee je niet kunt inloggen de URL watzijnmijnips.nl en laat ons weten wat je IP-adres is zodat we je kunnen deblokkeren.
- Je login/wachtwoord combinatie is onjuist. Weet je je logingegevens niet meer, plaats een ticket in het klantenpanel en we sturen je nieuwe logingegevens.
- Soms lukt inloggen in de ene browser wel en in de andere niet. Check voor de zekerheid of je wel kunt inloggen in een andere browser.
Geef een reactie