Just Host support
Hieronder een overzicht hoe je een beroep kunt doen op support, al naar gelang je eigen voorkeur en prioriteit.
Tips en instructies
Heb je een vraag over het instellen van je e-mail, gebruik van je hostingpakket, installeren van WordPress of andere pakketten, of andere tips & trucs?
Ga naar de Just Host Kennisbank en type je onderwerp in het zoekvenster
Supportvragen
Plaats een ticket in het Klantenpanel door in te loggen met je klantnummer en bijbehorend wachtwoord.
Zie hiervoor je welkomst e-mail die je hebt ontvangen toen je klant werd. Weet je je klantnummer niet meer? Raadpleeg een factuur.
Plaats een ticket in de Just Host app.
Ook hiervoor is de login gelijk aan je klantnummer en het bijbehorende wachtwoord. Het voordeel van het plaatsen van een ticket in de mobiele app is dat je een notificatie krijgt op je telefoon zodra er is gereageerd op je supportvraag.
Benader ons op Twitter.
Dagelijks bereikbaar van 09:00u tot 21:00u.
Stuur een E-mail.
E-mails worden dagelijks beantwoord tussen 09:00u en 21:00u.
Nog geen klant, wel een vraag?
Ben je (nog) geen klant maar heb je vragen over diensten, tarieven of aanverwant?
Stuur een bericht naar de Verkoopafdeling.
Hoe snel krijg ik antwoord?
We staan bekend om de zeer korte responstijden. De supportvragen die via diverse wegen bij ons binnenkomen worden gescreend op urgentie: zo zal een vraag over een website die het niet meer doet voorrang krijgen boven een vraag over een factuur. Verder zullen vragen die via reguliere weg worden gesteld (zie hierboven) sneller worden beantwoord dan berichten die via een omweg (bijvoorbeeld het contactformulier) bij de helpdesk terechtkomen.