Hieronder een overzicht hoe je ons kunt benaderen, al naar gelang je eigen voorkeur en prioriteit:
Algemene vragen
Heb je een vraag over producten, de bestelprocedure, hoe je kunt verhuizen of andere vragen?
Ga naar de Just Host Kennisbank en type je onderwerp in het zoekvenster. In de Just Host Kennisbank vind je ook veel tips over WordPress, het instellen van je e-mail en het activeren van SSL.
Liever bellen?
Ben je nog geen klant en wil je advies over de diensten die je nodig hebt om een prijsopgave te krijgen? Wil je weten wat de mogelijkheden zijn met onze diensten? Ben je al klant en kom je ergens niet uit?
Maak een belafspraak! Gebruik de onderstaande communicatiekanalen om een belafspraak aan te vragen en wij bellen jou. In de meeste gevallen word je dezelfde dag nog gebeld.
Snel een antwoord of oplossing?
Je kunt rekenen op een vlot antwoord tussen 09:00u en 21:00u via de onderstaande kanalen.
Benader ons op Twitter
Dagelijks bereikbaar van 09:00u tot 21:00u.
Benader ons op Instagram
Dagelijks bereikbaar van 09:00u tot 21:00u.
Stuur een E-mail
Let op: e-mails die worden verzonden via dit e-mailadres komen terecht op de verkoopafdeling en worden beantwoord tussen 09:00u en 17:00u. Support nodig als bestaande klant? Ga naar de supportpagina.
Contactformulier
Dit contactformulier is niet bedoeld voor supportvragen van bestaande klanten. Voor support verwijzen we je naar de supportpagina. Supportvragen die worden verstuurd via het contactformulier worden niet in behandeling genomen.