Controleer de volgende instellingen:
- Gebruik als poort voor uitgaande e-mail 587 in plaats van 25. Poort 587 functioneert bij alle internetproviders, poort 25 niet.
- Weet je zeker dat je wachtwoord voor uitgaande e-mail correct is ingevuld? Mocht je twijfelen aan je wachtwoord voor je e-mailadres: ga naar je webmail en login met je e-mailadres en wachtwoord. Klopt je wachtwoord niet meer? Stel een nieuw wachtwoord in voor je e-mail.
- Login op je webmail (zie vorige punt) en kijk of het wel lukt om via de webmail een mail te versturen.
- Klopt de uitgaande mailserver: mail.jouwdomein.nl of srvXXX.justhost.nl?
Kom je er niet achter wat er mis gaat? Neem contact op met Just Host support, dan kijken we met je mee. Eventueel kunnen we een inbelsessie inplannen met AnyDesk zodat we met je mee kunnen kijken of je e-mail goed ingesteld staat.
Geef een reactie