Je kunt niet meer inloggen in het klantenpanel?
Ga naar je klantenpanel en klik op wachtwoord vergeten, je ziet dan het volgende scherm:
Vul je gebruikersnaam en je e-mailadres in. Je gebruikersnaam is je klantnummer, je vindt dit onder andere terug op je facturen.
Je kunt niet meer inloggen in je controlpanel?
Er kunnen meerdere oorzaken zijn:
- Je IP-adres is geblokkeerd: kijk of je wel kunt inloggen met een apparaat dat verbinding maakt met 3G/4G. Als dat het geval is: bezoek met de verbinding (bv je computer op WiFi) waarmee je niet kunt inloggen de URL watzijnmijnips.nl en laat ons weten wat je IPv4-adres is zodat we je kunnen deblokkeren.
- Zie je op https://www.watzijnmijnips.nl/ bij IPv4 Niet beschikbaar staan? Dan is er wat mis met je WiFi-verbinding. Dat komt soms voor bij bijvoorbeeld een Experia box van KPN als het gaat om een glasvezelverbinding. Trek de stekker van de router uit het stopcontact, wacht even en stop de stekker weer in het stopcontact. Wacht tot de router weer volledig is opgestart en kijk of het probleem is opgelost.
- Je login/wachtwoord combinatie is onjuist. Weet je je logingegevens niet meer, plaats een ticket in het klantenpanel en we sturen je nieuwe logingegevens.
- Soms lukt inloggen in de ene browser wel en in de andere niet. Check voor de zekerheid of je wel kunt inloggen in een andere browser.
Je kunt niet meer inloggen op je e-mail?
Als je je wachtwoord van je e-mailadres niet meer (zeker) weet kun je twee dingen doen:
- Probeer in te loggen op de webmail en controleer of het wachtwoord nog klopt -> kun je niet inloggen op de webmail met je e-mailadres en wachtwoord dan is je wachtwoord onjuist.
- Een nieuw wachtwoord instellen voor je e-mailadres. Raadpleeg hiervoor artikel Wachtwoord van e-mailadres wijzigen
Loop je ergens vast? Neem dan contact op met Just Host support en laat ons weten om welk wachtwoord het gaat en waar je bent vastgelopen.
Geef een reactie