Kies je support
Just Host helpt je graag.
Heb je de oplossing voor je probleem niet gevonden in onze kennisbank? Geen punt, maak een ticket aan via de app of het klantenpanel. Je kunt ons ook bereiken via e-mail. En ook met een WordPress probleem helpen we je verder.
Ik heb hulp nodig
Direct contact via e-mail.
Dagelijks bereikbaar van 09:00u tot 21:00u.
Contact via social media gestaakt
Om de support overzichtelijk te houden en om te zorgen dat we snel kunnen blijven reageren, hebben wij ervoor gekozen om de support via social media te staken. Je kan ons nog wel bereiken per mail, via een ticket of met een terugbelverzoek!
Nog geen klant?
Maakt niet uit, ook dan staan we je graag te woord. Heb je vragen over diensten, tarieven of aanverwant? Neem dan contact op via sales@justhost.nl
Hoe snel krijg ik een reactie?
We staan bekend om de zeer korte responstijden. De supportvragen die via diverse wegen bij ons binnenkomen worden gescreend op urgentie: zo zal een vraag over een website die het niet meer doet voorrang krijgen boven een vraag over een factuur. Verder zullen vragen die via reguliere weg worden gesteld (zie hierboven) sneller worden beantwoord dan berichten die via een omweg bij de helpdesk terechtkomen.




