In dit artikel leggen we je uit hoe je de catch-all kan aanmaken. We gaan er vanuit dat je al ingelogd bent in de DirectAdmin. Een catch-all vangt alle e-mails op die naar niet-bestaande adressen van je domeinnaam worden gestuurd. Ze worden dan doorgestuurd naar het opgegeven adres. Let op: bestaande adressen worden niet meegenomen in de catch-all. Wil je een bestaand e-mail adres doorsturen naar een ander adres, gebruik dan onze instructie over het forwarden van e-mails.
Stap 1
Ga naar Catch-All Email. Deze vind je onder het kopje Email Management
Stap 2
In het bovenste scherm kan je kiezen wat er gebeurt met de email als hij niet succesvol afgeleverd kan worden op het e-mailadres.
- Fail: Bij deze optie krijgt de verzender een bericht dat het e-mail adres niet bestaat.
- Ignore: Hier wordt de e-mail weggegooid en genegeerd, let op dat de verzender geen melding ontvangt dat het mail adres niet bestaat.
- Address: Als je wilt dat het bericht wordt doorgestuurd kan je hier het e-mail adres opgeven naar wens of doorsturen aan een je DirectAdmin account via of een bestaande mailbox in DirectAdmin via de optie (or select from acount…).
De wijzigingen zullen direct worden verwerkt en de catch-all e-mail is dan ingesteld.
Wil je rustig de stappen bekijken via een video? Bekijk hieronder dan de instructievideo.
Heb je hulp nodig bij het aanmaken van een Catch-All? Neem dan contact op met de Just Host Support.
Geef een reactie